Melding Maasvlakte, Antarcticaweg

Locatie op kaart van de 112 melding: Brandweer Met Grote Spoed Naar Maasvlakte, Antarcticaweg op 3 maart 2024 12:02

Melding

Brandweer Rotterdam, Incidentkanaal 4 Brandmelding Buiten Industrie 179021 178793 179081 171631 173151 171665 179196 171362 171684

Tijdstip

3 maart 2024 12:02:16

Originele Melding

P 1 BRT-04 BR buiten industrie Antarcticaweg Maasvlakte Rotterdam 179021 178793 179081 171631 173151 171665 179196 171362 171684

Adres

Maasvlakte, Antarcticaweg

Plaats

Maasvlakte

Veiligheidsregio

Rotterdam-Rijnmond

Hulpdienst

Brandweer

Prioriteit

Met Grote Spoed

Opgeroepen

  • Brandweer - VRR - Eilanden Od 60.1 - Officier Van Dienst Od601 - (1400600)
  • Brandweer - DZHE - Monitorcode Voorne-Putten - (1400605)
  • Brandweer - VRR - Eilanden - Kazernealarm - Spijkenisse - (1400651)
  • Brandweer - Havenbedrijf - HCC Havencordinatiecentrum - Rotterdam - (1400852)
  • Brandweer - VRR - Extern Ag 90.1 - Ags Dcmr Ag901 - (1400902)
  • Brandweer - VRR - GMK Persoonlijke Code Officier van Dienst GMK - (1400925)
  • Brandweer - VRR - GMK - Lichtkrant MKB - (1400999)
  • Brandweer - Zh-Zuid Monitorcode - (1403003)
  • Brandweer - (2029569)

Voertuigen

  • 17-9021 - Dienstauto - Adviseur Gevaarlijke Stoffen 1e piket (DA-AGS) - Veiligheidsregio, Leiding & Coördinatie
  • 17-8793 - Officier van Dienst - Havenmeester (OVD-HM) - Haven Rotterdam, Havendienst
  • 17-9081 - Dienstvoertuig - Team Incidenten&Brandonderzoek (DV-TBO) - Veiligheidsregio, Leiding & Coördinatie
  • 17-1631 - Tankautospuit Opleiden Trainen en Oefenen (TS-OTO) - Gez, Brandweer Rotterdam, Moezelweg
  • 17-3151 - Hoogwerker (HW) - Putten, Spijkenisse
  • 17-1665 - Autospuit (AS) - Gez, Brandweer Rotterdam, Moezelweg
  • 17-9196 - Dienstbus - Officier van Dienst (DB-OVD) - Regionaal, Voorne-Putten
  • 17-1362 - Schuimvormend middel-Haakarmbak (SV-H) - Gez, Brandweer Rotterdam, Moezelweg
  • 17-1684 - Haakarmvoertuig (terreinvaardig) Groot (HA-G) - Gez, Brandweer Rotterdam, Moezelweg

Gerelateerde Meldingen

comments powered by Disqus