Melding Halderberge, A58 hectometerpaal: 85,4

Locatie op kaart van de 112 melding: Brandweer Met Grote Spoed Naar Halderberge, A58 hectometerpaal: 85,4 op 8 maart 2024 07:39

Melding

Brandweer Zeeland/West-Brabant, Incidentkanaal 1 Voertuig Te Water Afrit - 21 C 203093 201331 201342 203111 201351 201233

Tijdstip

8 maart 2024 7:39:21

Originele Melding

P 1 BZB-01 Voertuig te water Afrit A58 Li - Rucphen 21 85,4 c Rucphen 203093 201331 201342 203111 201351 201233

Adres

Halderberge, A58 hectometerpaal: 85,4

Plaats

Halderberge

Veiligheidsregio

Midden- en West-Brabant

Hulpdienst

Brandweer

Prioriteit

Met Grote Spoed

Opgeroepen

  • Brandweer - Officier van Dienst , Moerdijk, Haldenberge,Mark & Dintel Alarm/Inzet 2591 - (1200043)
  • Brandweer - BvD - Breda - (1200191)
  • Brandweer - BvD - Roosendaal - (1200342)
  • Brandweer - (1200346)
  • Brandweer - (1200352)
  • Brandweer - Ploeg A - Roosendaal - (1200356)
  • Brandweer - Halderberge Blusploeg 2 - Hoeven - (1200518)
  • Brandweer - Kazernebediening - Breda - (1201300)
  • Brandweer - WO 6173 - Breda - (1201307)
  • Brandweer - 2e TS - Roosendaal - (1201382)
  • Brandweer - Kazernetechniek - Roosendaal - (1201389)
  • Brandweer - (1201406)
  • Brandweer - (1201409)
  • Brandweer - (1201418)
  • Brandweer - (1201437)
  • Brandweer - (1201443)
  • Brandweer - (1201571)
  • Brandweer - Lichtkrant - Breda - (1201925)
  • Brandweer - Halderberge Lichtkrant - Hoeven - (1201944)
  • Brandweer - Lichtkrant - Roosendaal - (1201966)
  • Brandweer - Regio - Monitorcode - (1201999)
  • Brandweer - (2029568)

Voertuigen

  • 20-3093 - Dienstauto-Officier van Dienst Zuid West (DA-OVD) - Baronie, Breda
  • 20-1331 - Tankautospuit (TS) - Markizaten, Roosendaal
  • 20-1342 - Tankautospuit-Terreinvaardig-Natuurbrand Bestrijding (TST-NB) - Markizaten, Roosendaal
  • 20-3111 - Waterongevallenvoertuig (WO) - Baronie, Breda
  • 20-1351 - Hoogwerker (HW) - Markizaten, Roosendaal
  • 20-1233 - Tankautospuit (TS) - Markizaten, Hoeven

Gerelateerde Meldingen

comments powered by Disqus